Bank Pocztowy
kampanie reklamowe
kampania CSR
strategia 3600
platforma komunikacji
key visual
kreacja i produkcja
influencer marketing
digital marketing
social media
Im prościej, tym lepiej
Komunikacja 360 i program CSR dla banku
Bank Pocztowy do tej pory budował swoją markę głównie w oparciu o 4 filary: dostępność, bezpieczeństwo, polskość i prostotę rozwiązań. W ostatnim czasie nacisk w komunikacji kładziony był zwłaszcza na ten ostatni aspekt. Zwróciliśmy uwagę na to, że prostota to w dzisiejszym zwariowanym świecie zdecydowanie najbardziej pożądana cecha produktów i usług. Nowoczesne rozwiązania technologiczne spełniają swoją funkcję tylko wtedy, gdy są proste i praktyczne. Ich głównym celem jest bowiem pomaganie ludziom w codziennych obowiązkach: tych podstawowych i tych bardziej skomplikowanych, jak np. zarządzanie finansami. Nowe produkty Banku Pocztowego oparte były właśnie na takich technologiach, a dzięki temu przyciągały zarówno młodszych, jak i starszych konsumentów.
Naszą Big Idea dla banku oparliśmy na tym, że Adam Małysz, dotychczasowy ambasador marki, to polski „everyman”, który w życiu kieruje się zasadą „im prościej, tym lepiej”. W nowej kreacji podkreśliliśmy, że nowoczesne, technologiczne produkty banku to odpowiedź na tę jego życiową filozofię, którą podziela wiele osób: zarówno młodszych, jak i starszych. Zadbaliśmy o spójność przekazu we wszystkich kanałach komunikacji, proponując rozwiązania omnichannel: ATL, BTL, a także digital.
Jednak dla Banku Pocztowego prowadzimy nie tylko działania z zakresu komunikacji produktowej. Stworzyliśmy także od podstaw koncepcję programu CSR Cyberdojrzali, który chroni starsze osoby przed oszustwami w sieci. Działania edukacyjne prowadzimy zarówno w realu, jak i w sieci.