FRoSTA

kampania PR
strategia 360
kreacja
key visual
content marketing
influencer marketing
public relations
event

 

 

FRoSTA – łatwa i prosta

Ambient marketing odświeża wizerunek marki

Frosta od lat posługiwała się hasłem reklamowym:  „Frosta – łatwa i prosta”, nawiązującym do jej prostego składu, bez dodatków spożywczych, oraz prostoty przygotowywania dań mrożonych. Potrzebowała jednak odświeżenia przekazu w duchu zmian na rynku i nowych oczekiwań konsumentów oraz wyjścia do ludzi: zarówno w sposób realny, jak i wirtualny.

By zwrócić uwagę konsumentów na fakt, że FRoSTA w swoich produktach stawia wyłącznie na ryby z certyfikowanych łowisk, czego potwierdzeniem jest certyfikat MSC, sięgnęliśmy po ambush marketing. Pod szyldem kampanii „Może zadbajmy o morze” stworzyliśmy pierwszy w Polsce pływający po Wiśle foodtruck, z którego częstowaliśmy daniami FRoSTA, ale też na którym edukowaliśmy na temat potrzeby ochrony mórz. Event marketing wsparliśmy influencer marketingiem i zintegrowaliśmy nasze działania 360° komunikacją z mediami (PR) oraz w social mediach.

Analizując młodszą grupę docelową, zauważyliśmy kolejny trend wzmocniony pandemią:  pasję do samodzielnego uprawiania warzyw. Widząc w tym potencjał dla marki, na stworzenie angażującej komunikacji, stworzyliśmy kampanię wizerunkową #PowrotDoKorzeni. Wraz z wolontariuszami i pod szyldem marki FRoSTA stworzyliśmy ogród społeczny w Bydgoszczy. Działania wsparliśmy działaniami influencer marketing we współpracy z Sebastianem Kulisem, autorem bloga Roślinne Porady i książki „Ogród na cztery pory roku”.