Fundacja ORLEN
strategia
kreacja
kampania PR
event
social media
DobroMOCni
Wolontariat pracowniczy i projekty CSR
Od lat wspieramy komunikacyjnie i eventowo różne inicjatywy Fundacji Orlen. Stworzyliśmy także platformę DobroMOCni, która wspiera wolontariuszy Fundacji Orlen i promuje wolontariat jako taki wśród pracowników Grupy Orlen. Oto kilka przykładów naszych realizacji.
Jako agencja odpowiadaliśmy także za koncepcję kreatywną, w tym założenia merytoryczne dla Konferencji dla Rodzinnych Domów Dziecka „Razem do SamoDzielności…nie tylko zawodowej”. Zarekomendowaliśmy ekspertów i wykładowców do części edukacyjnej. Zaproponowaliśmy także dodatkowe atrakcje, w tym koncert Magdy Steczkowskiej, naukę kuchni Zero Waste czy naukę tańca, by zastępczym rodzicom dać chwilę wytchnienia i relaksu. Stworzyliśmy także raport obejmujący wnioski z dyskusji w grupach wraz z rekomendacją dalszego rozwoju programu.
W ramach działań na rzecz zdolnej młodzieży wsparliśmy organizacyjnie i koncepcyjnie Galę rozdania stypendiów Fundacji Orlen połączoną z obchodami 10-lecia istnienia Programu Stypendialnego Fundacji Orlen. Zaproponowaliśmy pełną koncepcję kreatywną wydarzenia i zrealizowaliśmy projekt od strony logistycznej w płockiej Orlen Arenie. Gwiazdą wieczoru była Roxana Węgiel.
Wspieraliśmy Fundację Orlen także w ramach projektów promujących zdrowie. Takim było zorganizowanie w Płocku Miasteczka Zdrowia, w którym za darmo można było skorzystać z badań profilaktycznych. Odpowiadaliśmy nie tylko za koncepcję i logistykę, ale także za nagłośnienie wydarzenia w mediach oraz zaproszenie mieszkańców do udziału w nim.
Sporym wyzwaniem dla nas był także projekt „Moje Miejsce na Ziemi”. Pierwotnie przez Fundację Orlen planowany był, jako roadshow, jednak już po pierwszym wydarzeniu z serii kilku zaplanowanych, zaskoczyła wszystkich pandemia, uniemożliwiając kontynuację roadshow po Polsce. Z sukcesem i w ekspresowym tempie zamieniliśmy projekt z eventowego na projekt online, promując go i generując zgłoszenia konkursowe.