Kenwood

kampanie reklamowe
strategia
kampania PR
influencer marketing
social media
event

 

 

Gotowanie nigdy nie było prostsze

Komunikacja 360 w branży AGD

Dla marki Kenwood w ramach kampanii 3600 nie tylko zaproponowaliśmy nowe podejście do współpracy z jej ambasadorką Anią Starmach, ale też stworzyliśmy nowy spot reklamowy bezpośrednio nawiązujący do hasła marki, które brzmi „Gotowanie nigdy nie było prostsze”.

Celem kampanii było odczarowanie stereotypu zbudowanego wokół gotowania jako czasochłonnego i skomplikowanego procesu, który stał się przykrym obowiązkiem, i pokazanie nowego robota planetarnego Kewnwood jako rozwiązania dla każdego –nie tylko zaawansowanych kulinarnie użytkowników.

Kulinarna gra słów, w której roi się od kuchennych frazeologizmów, dynamiczne kadry, energetyczna muzyka i soczyste kolory – całość wywołuje uśmiech, zapewniając, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a podstawą sukcesu jest nasze nastawianie oraz pomocny towarzysz, którym w kuchni staje się nowy robot planetarny Kenwood.

Zadbaliśmy także o stałe budowanie relacji marki z konsumentami, prowadząc dla niej kulinarną grupę na Facebooku: You Kencook by Kenwood i włączając w to działania influencer marketing. Moderacja dyskusji, inspirujący content, kreatywne konkursy i live’y z lubianymi twórcami podtrzymywały zainteresowanie grupą i wspierały pożądany wizerunek marki.

Dodatkowo organizowaliśmy warsztaty kulinarne z udziałem naszej ambasadorki i kontynuowaliśmy działania influencer marketing – w tym na TikToku – pokazując przy wsparciu popularnych twórców, jak łatwo można gotować z robotem Kenwood Cooking Chef XL.

Kampanię uzupełniliśmy działaniami online na YouTube i platformach VOD, w mediach społecznościowych oraz Google Display Network.