Kupiec
strategia marki
nowa platforma komunikacji
nowy key visual
Kupiec. Dla zakręconych, naturalnie!
Strategia i kreacja dla marki na Polskę i rynki zagraniczne
Marka Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Produkty tej marki mają prosty skład, bez zbędnych dodatków, bo natura smakuje najlepiej. Marka motywuje do tego, aby sięgać po zdrowsze opcje śniadaniowe, obiadowe i przekąski, bo to sprzyja nie tylko zdrowiu i naszemu samopoczuciu, ale także środowisku.
Kluczowym wyzwaniem Kupca było to, jak, nie tracąc tradycyjnych klientów, przyciągnąć do swojej oferty tych młodszych. Przeprowadziliśmy wnikliwą analizę rynku, konkurencji, oczekiwań konsumentów oraz aktualnych trendów i na tej podstawie stworzyliśmy nie tylko nową strategię komunikacji marki na rynki polskie i zagraniczne, ale także nowe hasło w wersji polskiej („Kupiec. Dla zakręconych, naturalnie!”) i angielskiej („Kupiec. If nature is your second nature!”).
Zaproponowaliśmy także nowy key visual oraz styl komunikacji, który bazował na grze słów i humorze. Wskazaliśmy także, jak nową strategię komunikacji marki przełożyć na działania angażujące konsumentów, a także działania w ramach komunikacji wewnętrznej.