L’Oréal Dermatological Beauty

strategia
kampania PR
content marketing
social media
influencer marketing

 

 

Influencerzy? Medinfluencerzy!

Komunikacja dla dermokosmetyków

L’Oréal Dermatological Beauty to trzy marki dermokosmetyków: Vichy, CeraVe i La Roche-Posay. Dla marek tych prowadzimy komunikację z lekarzami (dermatolodzy, pediatrzy, trycholodzy), a także konsumentami.

Neovadiol VICHY i menopauza

Hasłem kampanii dla marki Neovadiol od VICHY „Menopauza bez pauzy. Ja się dopiero rozkręcam!” zachęcaliśmy kobiety do zmiany perspektywy i otwarcia na nowe wyzwania, bo ten etap nie musi być hamulcem dla aktywnego życia. Jak wynika z danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), okres po menopauzie stanowi jedną trzecią życia kobiety. Warto zrobić wszystko, by uczynić go wyjątkowym. Odpowiadaliśmy za współpracę z medfluencerami oraz działania PR.

La Roche-Posay i DERM4THEFUTURE

Wyzwaniem dla marki La Roche-Posay było to, jak skutecznie komunikować się z lekarzami dermatologami i pediatrami, by pokazać, że produkty tej marki mogą być elementem holistycznego podejścia do leczenia pacjentów doświadczających konkretnych wyzwań dermatologicznych związanych z chorobami dermatologicznymi.

Dla marki La Roche-Posay zaproponowaliśmy stworzenie platformy edukacyjnej dla lekarzy i rezydentów DERM4THEFUTURE, w ramach której uznani, światowi eksperci dzielą się swoją wiedzą. Do każdej odsłony kampanii, powiązanej z konkretnymi produktami, tworzymy całą koncepcję kreatywną, key visual oraz pakiet narzędzi marketingowych. Nasze działania komunikacyjne nie ograniczają się jedynie do komunikacji z profesjonalistami. Prowadzimy także zintegrowane działania komunikacyjne do konsumentów pokazujące dermokosmetyki jako rozwiązanie odmieniające życie osób doświadczających poważnych problemów ze skórą.

Dercos

Marce Dercos zależało na budowaniu relacji z lekarzami-dermatologami oraz trychologami, bo to do nich na konsultacje udają się osoby z łupieżem. Pomocne w tym okazały się warsztaty edukacyjne dla lekarzy w formie online zrealizowane we współpracy z Polskim Towarzystwem Dermatologicznym: Kurs Trichoskopii. Na samym wydarzeniu zaangażowanie lekarzy budowało wykorzystanie narzędzi digitalowych, takich jak Mentimeter/Kahoot! i edutainment. Kontakt z nimi pozwoliły utrzymać mailingi, powiadomienia sms i mms, jak również ankiety ewaluacyjne służące do modyfikacji kolejnych webinarów zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami lekarzy. Agencja była też odpowiedzialna za działania do konsumentów, w tym m.in. działania media relations.

CeraVe

Dla marki prowadzimy działania PR ukierunkowane na promocję produktów CeraVe jako opracowanych we współpracy z dermatologami i pomagających rozwiązywać najpowszechniejsze problemy skórne. Cel ten osiągamy współpracą z mediami oraz z medfluencerami.