Rimmel „I will not be deleted”

kampania PR
strategia 360
public relations
content marketing
influencer marketing

 

IwillNotBeDeleted i #StopBeautyHejt

Kampania CSR w walce z internetowym hejtem

Marka Rimmel stworzyła globalny koncept kampanii wizerunkowej opartej na walce z hejtem w internecie ukierunkowanym na wygląd. Globalna idea zakładała, że przekaz skupiać się będzie na tym, że pod wpływem hejtu ludzie usuwają z internetu własne zdjęcia.

Jako agencja widzieliśmy zagrożenie w mało czytelnym (bo angielskim) hasztagu i doradziliśmy klientowi,  aby go uzupełnił polskim #stopbeautyhejt. Ponadto zarekomendowaliśmy polską ambasadorkę dla kampanii i zaplanowaliśmy zintegrowaną kampanię 360° wykorzystującą nie tylko digital marketing, ale także działania z szerszą grupą influencerów oraz działania CSR – wsparcie dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę powiązane z viralową akcją czerwonych makijaży.

Zaproponowana przez nas adaptacja i realizacja globalnej kampanii społecznej opartej głównie na mediach społecznościowych i influencer marketingu zapewniła kampanii zasięg 3,5 mln osób oraz 500 tysięcy+ interakcji. Aż 89% buzzu wygenerowali sami konsumenci i warto podkreślić, że 87% contentu stworzonego przez nich z inspiracji kampanii miało silnie pozytywny wydźwięk. 79% tego contentu wprost odnosiło się do marki Rimmel London. Kampanię doceniono nagrodą Brązowego Spinacza 2019.