Roche

strategia
kampania PR
public affairs
influencer marketing
event
social media

Wsparcie dla chorych na choroby rzadkie

Komunikacja w branży farmaceutycznej

Komunikację dla Roche prowadziliśmy zarówno w obszarze komunikacji korporacyjnej, jak też konkretnych obszarów terapeutycznych.

Dzięki platformie do komunikacji ze środowiskami pacjentów „Zdrowy Dialog”, współpracy z ekspertami medycznymi i działaniom na Twitterze podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy 2018 (najaktywniejszy profil wg. rankingu Social Sowy) zbudowaliśmy świadomość tej marki, jako wspierającej polską gospodarkę oraz pacjentów.

Środowiska pacjenckie i lekarskie zintegrowaliśmy także wokół kampanii zmobilizowani.sm skupionej na potrzebach i wyzwaniach codziennego życia chorych na stwardnienie rozsiane (SM). Podczas roadshow z symulatorem tego, jak postrzegają świat chorzy i jaką trudność sprawiają im codzienne czynności, takie jak podnoszenie kubka, przemieszczanie się czy siadanie, dotarliśmy z przekazem kampanii do osób zdrowych oraz decydentów.

W ramach kampanii zorganizowaliśmy także bieg dla lekarzy, którzy uczestnicząc w nim, manifestowali swoją solidarność z pacjentami i wspierali ich apel o dostęp do nowoczesnych terapii.