TiM
strategia
kampania PR
content marketing
social media
influencer marketing
Lutzville, Panul, Oak View, Le Grand Noir
Komunikacja w branży alkoholowej
Dla dystrybutora win z różnych stron świata tworzyliśmy strategię komunikacji dla marek, a także budowaliśmy ich świadomość poprzez działania eventowe, influencer marketing oraz prowadzenie profili social media.
Le Grand Noir
Opracowaliśmy strategię komunikacji dla marki win o francuskim rodowodzie i nieco zbuntowanej naturze. Wykreowaliśmy czarną owcę z logo marki na profilu gospodarza na FB. Prowadziliśmy angażujący i pełen humoru dialog z followersami czarnej owcy. Organizowaliśmy także konkursy na portalach społecznościowych oraz promowaliśmy markę za pośrednictwem kanałów społecznościowych (Instagram/FB) influencerów.
Panul
Strategię komunikacji dla chilijskich win oparliśmy na przekazie mówiącym o relacjach przyjacielskich i home-cookingu, który im sprzyja. Oczywiście w towarzystwie wina Panul. W ramach działań prowadziliśmy profilu marki na FB i organizowaliśmy tematyczne konkursy na portalach społecznościowych. Działania wsparliśmy współpracą z influencerami.
Lutzville
Strategię komunikacji dla win z RPA oparliśmy na powiązaniach marki z szlachetnym sportem i wytrawną rozrywką. Postawiliśmy na golf i współpracę z organizatorami turniejów oraz na teatr i strategiczną współpracę z Teatrem 6. piętro. Wino Lutzville towarzyszyło kolejnym turniejom oraz premierom z udziałem celebrytów, co pozwoliło na obecność marki w relacjach z wydarzeń. Dodatkowo prowadziliśmy profil marki na FB.
OakView
W tym wypadku strategię komunikacji oparliśmy o konteksty związane z bliskością, budowaniem relacji damsko-męskich i ślubem, bo wino to jest polecane, jako szlachetne wino weselne. Lifestylowy przekaz wsparliśmy udziałem marki w prestiżowych eventach, w tym m.in. pokazach mody (współpraca z Lidią Kalitą).